Nor LinesNOR Lines Norway AS

Reklamasjon og klage

Om du skal fremme reklamasjon og/eller en klage, kan du raskt og enkelt fylle ut skjemaet nedenfor. 

Reklamasjon skal fremmes av oppdragsgiver (oppdragsgiver er den som betaler frakten - for eksempel selger eller avsender ). Dersom mottaker oppdager skade eller manko må oppdragsgiver informeres snarest mulig om dette.

Reklamasjonsskjema

1. Kontaktopplysninger

Det er oppdragsgiver/fraktbetaler som skal fremme krav.

Hvem fremmer du reklamasjonskravet som? *
100 characters left

2. Sendingsopplysninger

100 characters left
Reklamasjonen gjelder: *
Ble skaden anmerket av kunde ved utlevering? *
1000 characters left

3. Krav

4. Dokumentasjon

Vedlegg kan ikke være over 20 MB. For å velge flere filer samtidig holder du nede CTRL- eller SHIFT-tasten mens du velger (Maks 5).

Du kan også søke med kollinummer(SSCC) og sendingsreferanse.